Blog Entry

'The Descent' (2006)

teisipäev, august 08, 2006 by , under

Režishöör: Neil Marshall
Osades: Myanna Buring, Craig Conway, Natalie Jackson Mendoza, Shauna MacDonald, Oliver Milburn, Saskia Mulder, Nora-Jane Noone and Alex Reid
Stuudio: Lionsgate

Neil Marshalli (kelle eelmine töö oli "kurikuulus" 'Dog Soldiers') esimene nö suurem film tundus eeluurimisel päris magus tükk, andis ju BloodyDisgusting.com sellele isegi 9/10 ja IMDb kasutajad hindavad teost 7,5/10 vääriliseks. Järelikult tuli ära vaadata...

Filmi alguses tehti võikal moel meile selgeks, et üks neiu (koosneb näitlejateseltskond ju 99% naistest) kaotab autoõnnetuses oma tütre ja mehe (ainuke mees siis filmis!). Naisel kammib ära. Aasta pärast õnnetust otsustab teine tsikk Juno, et ajab sõpruskonna uuesti kokku, sest kunagi sai koos päris ekstreemselt hullatud, ja korraldab väikse tripi kuskile päraperses asuvatesse koobastesse, kus nad muidugi ära eksivad ja avastavad, et mingid värdjad tahavad neid ära süüa. Lühidalt sisust siis...

Filmi õhkkond oli muidugi super - sügavad, pimedad koopad tekitasid mõnusa klaustrofoobia kohati, mina sinna turnima ei läheks, isegi nelipäki eest mitte. Värdisid näitas ka alles lõpus, paistsid päris kurjad välja, kuigi tsikid killisid ka päris mõnusalt neid, järelikult olid pussyd. Ma lugesin imdb-st, et näitlejad nägid ise ka, millised need monstrumid välja näeva, alles siis, kui nad filmis seda tegid, sellevõrra paistis esimene kohting neil päris reaalne välja, karjusid küll kui vaja. Kuid midagi jäi siiski minujaoks sealt filmist puudu... Tegelikult ma ei salli üldse filme, kus tegevus toimub lauspimeduses, krt midagi ei näe ju ja siis kissita silmi, et kes nüüd keda lööb ja killib (tuleb meelde neeger filmist Premutos, keda tõesti üldse näha polnud). Hea vähemalt, et mingit tobedat twisti polnud seekord lõppu topitud, mis on nagu kohustus viimasel ajal Hollivuudis ja Bollivuudis...

ah saab 6/10 ära

http://www.imdb.com/title/tt0435625/

PS! Ma nüüd vaikselt vast hakkangi siia kirjutama filmidest, mida just vaadanud olen. Tsiteerides klassikuid (e. siis mind): suvel ma nkn midagi muud ei tee, kui joon ja vaatan filme... Kuigi ma tean, et mu blogi loeb max 3 inimest :D

5 Responses to ''The Descent' (2006)'

8. august 2006, kell 23:34

Comment by quidproquoclarice.

näh, minu jaoks oli küll tvist see, kui tsikk arvas, et ta juba autos on, aga tegelt tuli välja, et ta nägi seda unes või kujutas ette (täpselt ei mäleta ju ka eksole), ise koopas lääbakil ... oli ju mingi siuke värk!? ja ma ei saanud aru, miks see tsikk nii munn oli, et jättis ühe tsiki sinna surema ja talle noa jalga jõi, kui too tsikk kogemata ühe kolmanda tsiki ära killis, see polnud meelega ju, see häiris mind igatahes, vot.

9. august 2006, kell 01:21

Comment by paranoiadisco.

mind häiris ka lõpus, see läks jumala lolliks seal ju. üldse naised on lambad ka - see ei võinud öelda siis, et ta kogemata lõi selle kirve talle kõrisse, vahtis ainult lolli näoga otsa. paras et kõik surma said

9. august 2006, kell 01:23

Comment by paranoiadisco.

haha, karl nkn loeb varsti ja siis on kõik film jälle ette ära räägitud :D

9. august 2006, kell 08:38

Comment by whichwayisthetoilet.

mulle ei meeldinud.

24. oktoober 2006, kell 00:23


"Kuigi ma tean, et mu blogi loeb max 3 inimest :D "

Tänasest + 1