Blog Entry

The Pursuit of Happyness (2006)

neljapäev, juuli 12, 2007 by , under


Režissöör: Gabriele Muccino
Osades: Will Smith, Jaden Smith, Thandie Newton, Brian Howe, James Karen jt.
Filmi pikkus: 117 min.
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0454921/

Loodan, et Filmiveeb.ee pahaks ei pane, kui ma nendelt pool sisututvustust maha viksin. Pole viitsimist lihtsalt pikalt jahvatada...

Chris Gardner on taibukas, kuid edutu müügimees, kes üritab kõigest väest toita oma peret, abikaasat ning 5-aastast poega Christopheri. Kuna see näib olevat võimatu, läheb naine nende juurest ära. Veidi hiljem tõstetakse mees koos pojaga ka korterist välja. Püüdes ots otsaga kokku tulla, trügib Chris praktikandiks mainekasse maaklerifirmasse, taludes sama mitmeid raskusi.


Peamine põhjus miks ma seda vaatama hakkasin oli see, et olin ammu juba esimesed 15 minutit sellest ära vaadanud ja asi oli kuidagi soiku jäänud. Kui mul elekter ära läks (ja peaaegu 4h ära oli kadunud) otsisin ma filme, mis mul mingil põhjusel pooleni on jäänud ja ette jäi toosama hollivuudi draama. Ma nüüd eriti vinguda ei tahaks, kuna Will Smithi tegelaskuju siiski suutis ruubiku kuubiku päris kiirelt kokku panna, kuid ei erinenud antud film millegi erilise poolest samanäolisest hollivuudi liinitoodangust. Film oli pikk. Pikk just sellepärast, et lõpplahendus oli ju tegelikult ammu teada. Sellised filmid ei saa lõppeda nii, et vaatajale ei meeldiks. Minuarust oleks masendav ja depressiivne lõpp sellele filmile nagu rusikas vastu hambaid olnud. Kuid siiski Will Smith suutis ruubiku kuubiku kokku panna! Ma ei saa sellest üle. Kuuldavasti olid mingid nerdid talle ka ihutreeneriteks selle alal olnud ja nüüdsest suudab härra alla 2 minuti asjanduse ära lahendada. Respekt!

6/10

I challenge you!

10 Responses to 'The Pursuit of Happyness (2006)'

17. juuli 2007, kell 17:40

Comment by Unknown.

Minu arust oli vapustavalt hea film, kui Thandie Newton välja arvata. Läks hinge vist. Kurb oli.

18. juuli 2007, kell 12:08

Comment by paranoiadisco.

Polegi öelnud, et ta halb oli. Aga selle koha pealt vaidleks küll vastu, et minuarust ta küll nüüd eriti kurb ei olnud. Kogu see kannatuste teekond, mida neks läbis ei saanudki lõppeda muud moodi kui õnnelikult :)

18. juuli 2007, kell 18:37

Comment by Unknown.

Oli jah etteaimatav, et lõpp tuleb õnnelik, kuid isegi siis kippusid pisarad silma, kui ta töökoha sai, mõnus õnnehetk. Metroojaama stseen oli kõige kurvem. :P

21. juuli 2007, kell 18:24

Comment by Trash.

Neeger ja töökoht ? Miks te kohe ei öelnu, et ulmekas.

23. juuli 2007, kell 16:20

Comment by Unknown.

Good one, Trash. xD

Ja ma olen siiamaani pettunud, et Will lohutusOscarit ei saanud.

23. juuli 2007, kell 21:01

Comment by Hauakaevaja.

Rassism?

23. juuli 2007, kell 21:10

Comment by paranoiadisco.

Kes imeloom see selline veel on?

25. juuli 2007, kell 23:43

Comment by Trash.

Fännid nõuavad uusi postitusi !!!!!

26. juuli 2007, kell 14:33

Comment by Hauakaevaja.

MINA KA!!!

26. juuli 2007, kell 15:39

Comment by paranoiadisco.

Praegu on päris korralik paus sisse tulnud jah, pole eriti aega, et blogiga tegeleda ja häid filme pole ka vaadanud - "Murder.Set.Pieces" proovisin siin ükspäev lõpuni ära vaadata aga kurat, mida sa teed kui film nii sitt ja väljas nii ilus ilm. Mingi kuradi Hitleri pojapoeg tappis Ameerikas litse ja mingi pedobear teema oli ka sees hehe.

Luban, et Augustis jätkab blogi vana rada pidi kuna annan endale töölt kinga ja võtan aja maha, siis on tsill - filmid ja beer ja kõik muu, mis sinna juurde käib. Reksept!