Blog Entry

'Good Taste Made Bad Taste' (1988)

laupäev, jaanuar 27, 2007 by , under

Režishöör: Tony Hiles
Filmi pikkus: 25 min.

See lühike dokumentaal räägib meile 'Bad Taste' tekkimisloo. Alustatakse Jacksoni lapsepõlvest, kuidas ta juba sellel ajal proovis igasuguseid erieffekte luua, näitas juppe ka tema varasematest filmikatsetustest. Siis hakkas Jackson ise seletama, kuidas ta erinevaid effekte lõi filmi jaoks ja kuidas ta ise mitu rolli oli sunnitud mängima. Näitlejaid polnud ju kuskilt võtta ja kellegile maksta polnud ammugi raha maksta, niisiis võeti appi kohalikud hõumid, kes tavaliselt ikka mitmes osas kaasa lõid. Ma mäletan, et Jacksoni 'Bad Taste' ja 'Braindead' olid esimesed filmid, mis mulle selle vajaliku löögi perse andsid, et ma praegu selline õudukafanatt olen. Suhteliselt ilma rahata tehtud, kus tarvis, seal nilbe, kus tarvis, seal naljakas - sellised filmid mulle siiamaani väga südamelähedased. Igatahes, minujaoks oli see väga informatiivne vaatamine, kuigi jäi veits lühikeseks. Igatahes rispekt Peter Jacksonile. Kahju, et ta nüüd Hollivuudi uus lemmiklaps on ja vorbib suurejoonelisi mitmebiljonilisi megaprojekte. Mitte, et need nüüd halvad oleks. Loodame, et kunagi võtab end kokku ja teeb vanadele fännidele ka veel ühe verest nõretava komejandi. :)

IMDb

"Siis, kui mul habe veel ei kasvanud"

2 Responses to ''Good Taste Made Bad Taste' (1988)'

28. jaanuar 2007, kell 22:53

Comment by Trash.

Nägin eile Pikku Leffakaupas müügil ja võtsin isegi korraks pihku kuid ega erilist huvi polnudki. Vist ikka väga fänni kama kui keegi hakkaks 25 minutilist making off dokki 10 euro eest ostma.

29. jaanuar 2007, kell 11:19

Comment by paranoiadisco.

Sellesmõttes, et 10 euri veits palju jah selle eest. Oleks veits pikem ja detailsem siis veel...