Blog Entry

Step Brothers (2008)

laupäev, oktoober 18, 2008 by , under


Režissöör: Adam McKay
Osades: Will Ferrell, John C. Reilly, Mary Steenburger, Richard Jenkins, Adam Scott jt.
Filmi pikkus: 98 min.
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0838283/

"They grow up so fast."

McKay ja Ferrell on kuldne duo, kelle uut filmi ma kindlal sammul alati kinno vaatama lähen/läheks, sest nende filmi eesmärk - vaatajat naerutada - toimib minu puhul alati. Vingutakse muidugi, et Ferrelli tegelaskuju on filmist filmi täpselt sama - miks peakski ta muutma seda, mis juba praegu nii hästi toimib, küsin mina. Juba TALLADEGA NIGHTS's nähtud säde Reilly ja Ferrelli vahel on ka siin täiesti olemas, nende omavaheline dialoog, mis on praktiliselt 75% improviseeritud on lihtsalt puhas kuld. Eks see vajab veidike teadmist ka mikide popkultuurist (tasub tsekkida tüüpide t-särke, plakateid seinal ja mänguasju) ning kogemusi Ferrelli eelmiste filmidega, mina ja mu sõbrad saime aga kaks korda korraliku kõhutäie naerda ja kamaluga uusi tsitaate, mida hiljem sobivas olukorras kasutada.

Prestige Worldwide

Kuna mu lemmar ANCHORMAN sai omalajal blogis 8 punkti, siis peavad Kasuvennad leppima punkti nõrgema tulemusega. Selle aasta komöödia nr. 1 minujaoks igatahes ja kes ei nõustu, siis "I'm going to take a pillowcase and fill it full of bars of soap and beat the shit out of you!" (Brennan Huff, Step Brothers).

7/10

Chewbacca approves!

2 Responses to 'Step Brothers (2008)'

19. oktoober 2008, kell 15:14

Comment by Unknown.

Tropic Thunder?

19. oktoober 2008, kell 16:24

Comment by paranoiadisco.

Pole veel vaatamas käinud. Kosmoses nüüd 25 eekuga, lähiajal parandan selle vea...