Blog Entry

HÕFF 2011: Leipzigisse (2011)

teisipäev, mai 03, 2011 by , under ,


Režissöör: Hardi Keerutaja

Mõtlesin alguses, et ei hakkagi eraldi postitust sellest uuest Eesti lühifilmist tegema, kuid kuna igasugune vastukaja on ühele noorele režissöörile väga tähtis ja ma soovin Eesti filmi tulevikule vaid kõige paremat, ma seda siiski teen. LEIPZIGISSE on peale vaadates väga kena film ja midagi muud filmikooli poistelt ka ei ootaks aga, aga... Kõlab kindlasti väga platonlikult aga mul on tunne, et kohalikud filmitegijad küll proovivad jäljendada lääne horror'i kõiki tuttavaid külgi aga samas jääb neile kättesaamatuks see Idee, mis seisab nende jäljendatavate taga. See tähendab, et vaadates näiteks antud lühifilmi, olid kõik ühte õudusfilmi kuuluma pidavad märgid, tähendused mulle tuttavad aga siiski tekitas film minus võõrastust. Seda peamiselt selle tõttu, et nähtu taga lihtsalt polnud midagi. Mul on muidugi hea meel, et ka meie filmitegijad on pead hakanud vaikselt õuduskino poole pöörama, kuid ma ei saa kunagi leppida filmi tegemisega vaid filmi tegemise enda pärast. 4/10

0 Responses to 'HÕFF 2011: Leipzigisse (2011)'