Blog Entry

'Troll' (1986)

neljapäev, veebruar 08, 2007 by , under


Režishöör: John Clark Buechler
Osades: Noah Hathaway, Michael Moriarty, Shelley Hack, Jenny Beck, Sonny Bono, Brad Hall jt.
Filmi pikkus: 82 min.

"Welcome to the World of...TROLL"

Ma mäletan kunagi ühte sündmust. Mingisugune maja oli renditud kuskil sellise ürgse metsa sees, tsivilisatsiooni lähedal polnud jne. Siis sai seal veidike napsu võetud ja mul üks sõber hakkas soiguma, et kui päike loojub, siis trollid tulevad kändude alt välja ja me peame maja nende eest kaitsma. Kõlab päris jaburalt? Sama jabur on kahjuks/õnneks ka antud film. Arvan, et mu see sõber ja filmi lavastaja, stsenaariumi autor võisid olla samasuguse promilli all.


Noor pere kolib uude kohta elama. Kui peretütar maja keldrisse ära eksib, võtab kuri troll Torok ta vangi ja asub ise tüdruku kehasse, korraldades majas kiiresti paraja korralageduse. Korter-korter haaval muudab ta need mingisuguseks trolliuniversumiks. Ainus, kes olukorda päästa suudab on tüdruku vanem vend Harry Potter Jr. (!) ja ülakorrusel elav vanaldane nõid koos oma rääkiva puravikuga. Tuleb välja, et Torok oli kunagi selle nõia peika ja plaanib nüüd kogu maailma enda trolliarmeega ära vallutada. Hullumaja.

"Ph34r m33"

Tegelikult ma lootsin sellest filmist hoopis midagi muud, lubas ju IMDb, et tegu on horror/fantasy'ga, kuid tegelt oli see hoopis mingi vastik perefilm. Samas nalja sai päris palju, kuid ei usu eriti, et see huumor sinna tahtlikult lisatud oli - kõik lihtsalt kukkus kuidagi väga veidralt välja. Rokipeerust isa (Harry Potter Sr.), pleiboist naaber, ülakorrusel elav nõid, tema jaurav seen, kummist trolliarmee - mida kuradit! Tegelikult oligi huumor, mis selle filmi täielikust läbikukkumisest päästis. Teinekord vaataks veelgi ja näitaks sellele trollifanatist sõbrale ka...

4/10
IMDb

Totaalne muutumine Trolli-eri

4 Responses to ''Troll' (1986)'

8. veebruar 2007, kell 23:47

Comment by Trash.

Tore, et sisust rääkisid. Nimi on mitmeid kordi ette tulnud, kuid teemast ei teadnud midagi.

18. veebruar 2007, kell 17:15

Comment by Tauri Punder.

Kuramus kus ma olen seda filmi otsinud, sama ka järje - Troll 2'ga.
Kuskilt ei leidnud, juba aasta olen tahtnud toredat seeriat näha. Classic: http://youtube.com/watch?v=Gfeuwj90RLs

18. veebruar 2007, kell 18:12

Comment by paranoiadisco.

Endal ka Troll 2 olemas. Kuna seda peetakse maailma üheks halvimaks filmiks (nii palju, kui piilunud olen, siis põhjusega), olen seda hoidnud nö. paremateks päevadeks...

18. veebruar 2007, kell 20:48

Comment by Tauri Punder.

Vot, vajas natuke otsimist ja tundub, et saan nüüd mõlemad. Tänud, et asja üles võtsid ja "spetsiaalselt minujaoks" meelde tuletasid.
Ega ma isegi "avastasin" filmi kunagi IMDB Worst Movies listist. Sealt ka huvi...