Blog Entry

Bug (2006)

reede, november 09, 2007 by , under

Režissöör: William Friedkin
Osades: Ashley Judd, Michael Shannon, Harry Connick Jr., Lynn Collins jt.
Filmi pikkus: 102 min.
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0470705/

"Paranoia is contagious"

William Friedkini vastu on mul eelkõige respekt seetõttu, et mees otsustas 70ndatel valmis meisterdada sellise õõvafilmi nagu "The Exorcist". Seda filmi sai kunagi lapsepõlves MTV3 pealt salaja piilutud ja rahutu öö oli kindlustatud. Kuigi film on n-ö oma aja ära elanud ja tänapäeva noored horrori sõbrad pigem haigutavad selle peale ja lähevad kinno Paris Hiltoniga tapmisfilme vaatama, siis minu austus on püsinud siiamaani ja kui telekast järjekordselt näidatakse, siis olen nagu raudpolt teleka ees.

"Bug'i" panidki mind põhiliselt vaatama Friedkini nimi ja kunagi ammu nähtud treiler, mis tekitas uudishimu.


Ma ütlen kohe ära, et see film viis mul tuju ära. Hea seegi, vähemalt mingidki emotsioonid. Kogu see (olematute) putukate tagaajamine oli nii tüütu ja üksluine, et iga 10 minuti järel tekkis tahtmine film kinni panna, kuid pidasin lõpuni vastu, sest lõpulahendus tegelikult huvitas. Seda, et neid putukaid tegelikult olemas polnud, ma isegi spoileriks ei peaks, sest mida sealt tegelikult oodata oli siis? Kas putukahorrorit, mille puudumist juba treiler reetis tegelikult, või putukaluuluhorrorit. Kui inimvaenulikud lihasööjaputukaid puudusid, siis oleks võinud vähemalt sellele paranoiafilmile vähemalt soliidsema varjundi anda, sest see vandenõuteooria temaatika oli juust mis juust. Ma vahepeal juba mõtlesin, et filmi lõpus tuleb välja, et peategelased on narksi all kuna bong ja hero olid pidevalt kapi peal. Hea, et sellist lahendust ei otsustatud kasutada. Heroiinis pesitsevad narkoputukad oleks oluliselt parema elamuse andnud, hehehe.

3/10


0 Responses to 'Bug (2006)'