Blog Entry

300 (2007)

pühapäev, mai 20, 2007 by , under

Režissöör: Zack Snyder
Osades: Gerard Butler, Lena Headey, Dominic West, David Wenham, Vincent Regan, Michael Fassbender, Rodrigo Santoro jt.
Filmi pikkus: 117 min.
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0416449/

Kinos käin ma harva. Peamiseks põhjuseks on muidugi rahh, tavaliselt on mul peale kinosaalist välja astumist rahast lihtsalt niivõrd kahju. CC Plazat lausa väldin sellepärast. Pööbel käib kultuurielamusi otsimas Kosmoses, kus piletihind on enne kella kuute 100% inimlik. "300" olin ebaseaduslikult ennem näinud, kuid kuna kõik röökisid, et seda filmi PEAB kinos vaatama, et elamusi saada, siis tuli proovida kinosaali ka. Film algas sobivalt 16.15, st et tööpäev polnud veel läbi ja saalis ei krõbistanud peale minu mitte keegi. See mulle meeldib. Mis mind üllatas oli, et Kirke polnud filmist midagi kuulnudki ennem ja küsis mult, kas see film on väga verine. Ma muidugi rahuliku näoga ütlesin, et ei ole. Mis siis. Talle isegi meeldis.


"300" räägib Sparta kangetest macho-sõjameestest, kes astuvad Termopüülide kitsaskäigus vastu massiivsele Pärsia armeele.

Noh, teistkorda vaadates polnud enam seda põnevust. Sissejuhatus tundus seekord jõle pikk. Tahtsin ma ju ainult möllu seal näha, kuidas päid ja jalgu otsast raiuti. Ülejäänu oli lihtsalt filler. Nurisetakse selle üle, et sisu seal pole. Selle kohta tahaks ma öelda vaid, et kuna film põhineb koomiksil, siis tõesti pole sealt erilist sisu oodata. Lihtsalt suurepärast visuaali ja võimalikult palju stseene, peale mida sa saaks ohhitada ja ähkida ja sõbrale otsa vaadata ja öelda "COOOOL!". Mulle meeldis!

7/10

4chan saves the day!

0 Responses to '300 (2007)'