Blog Entry

'Crank' (2006)

reede, jaanuar 26, 2007 by , under

Režishöör: Mark Neveldine ja Brian Taylor
Osades: Jason Statham, Amy Smart, Jose Pablo Cantillo, Efren Ramirez, Dwight Yoakam, Carloz Sanz jt.
Filmi pikkus: 87 min.

"Poison in his veins. Vengeance in his heart."

Uh, mina ja vaatan Hollivuudi äktsionfilmi? Tegelikult võib enda vabanduseks öelda, et tõmbasin selle filmi hoopis teise filmi pähe, niiet eelarvamusi mul tegelikult selle filmi kohta polnudki. Väikse puurimise tõttu avastasin, et see film on ka Eesti kinodes jooksnud, mis minu jaoks oli isegi üllatus (enda kaitseks võin öelda, et tõesti uurin ma ainult minu jaoks intrigreerivate filmide linastumisaegasid).
Ka neegritega hullamine võib adrenaliini tõsta

Jason Statham mängib professionaalset palgamõrvarit, kes üks hommik ärkab üles, taibates, et temasse on süstitud mürki "The Beijing Coctail" (maakeeli siis "Pekingi Kokteil" jee), mis lihtsalt tapab ta, kui ta südamelöögid aeglustuvad. Tüüp aga ei plaanigi surra vaid otsustab enda tulevasele mõrvarile kätte maksta. Ainuke asi, mis teda elus hoiab on adrenaliin. Nii lähebki lahti päris pöörane seiklus Los Angelese tänavatel.


Kui kuskil on Jason Stathami nimi, siis tuleb mulle automaatselt millegipärast meelde 'Transporter' (huvitav, miks mitte Guy Ritchie kaks andekat teost), mis minuarust oli ikka paras käkk aganoh, mulle ei meeldi mootoritemüra ka 24/7 kuulata. Igatahes jah, kartsin, et eks see midagi 'Transporteri' sarnast tule, eeldused olid olemas, kuid võta näpust. Tegu oli täpselt sellise filmiga, mida sa sõpradega koos vaatad ja õltsi luristad. Film lihtsalt võttis alguses nii mõnusa hoo sisse ning see ei tahtnud raugeda kuni lõpuni. Kohati meenutas isegi väga sellist legendaarset mängu nagu GTA (mina seal kunagi missioone ei suutnud teha, vaid hullasin linna peal ringi, nö. rahustasin närve hähä). Funfunfun!

7/10

IMDb

2 Responses to ''Crank' (2006)'

27. jaanuar 2007, kell 15:47

Comment by Tauri Punder.

Üllatavalt hea film oli endalegi.
Selline tore "peatumatu". Igav ei hakanud kordagi :)

28. jaanuar 2007, kell 22:38

Comment by Trash.

Olen ka mõelnud kunagi vaadata, samas aga vaevalt mõni disk niipea mulkle kätte satub. Võibolla tuleb enne telest.