Blog Entry

Tulevik...

neljapäev, jaanuar 08, 2009 by , under


Kuna järjekordselt tekkis blogisse sisse pikk paus ja viitsimist kirjutamiseks ei tahtnud tulla kuskilt august, ei jõu ega nõuga, olin ma vahepeal dilemma ees: kas panna asi lõplikult kinni või tulla välja millegagi, mis kuidagitmoodi mu käsi trükkima sunniks. Kuna oma last on ikka raske lastekodusse panna, mõtlesin ma välja, et blogi võiks tegelikult olla ka millegi muu jaoks kui ainult filmid. Filmiblogisid on niikuinii viimasel ajal ilmunud nagu seeni peale vihma ja selletõttu kaotavad oma nišši omavad filmiblogid (jah, pean PARANOIADISCO't siiamaani niši-filmiblogiks, kuigi viimasel ajal olen veidi rihma lõdvemaks lasknud) suure osa oma lugejatest, kuna tüüpilisel filmisõbral on ikka huvitavam lugeda filmidest, mida on kergem enda silmaga näha ja sellest arutleda. Ja kuna inspiratsiooni tuleb ju enamasti vaid sellest, kui tead, et kuskil on keegi, keda kotib, mida sa kirjutad, siis mõjub see suuresti ka blogi sissekannete tihedusele. Jah, olen ka ise laisk ja ei viitsi kirjutada 100'st filmist kuus (respekt Trash!) aga ego ei luba siiski kõike süüd enda kaela veeretada :).

Siit ka siis plaan: kuna mu eelmine muusikablogi läks omadega metsa ja kustutasin üks öö täis peaga kogemata selle ära, siis mõtlesin, et võiks filmiblogist kustutada sõna "film" ja edaspidi rääkida peale filmide ka näiteks muusikast. Katy Perry'st juttu ei tee (mis siis, et ta laulud mu jalad ja käed liikuma panevad) vaid millestki hingelähedasemast - hardcore/punk/metal/misiganes. Kui viitsin viskan üles mõne uuem plaadi säästu-arvustuse või kiidan juba skenes klassikuks muutunud teost, samuti annan otsese vihje, kust plaati kõige kiiremini kätte saab (seda kõike tänu rootslastele ja brasiillastele).

Väike mõte oli kirjutada mõningatest videomängudest, nii uutest kui ka vanadest. "Suurtest" mängudest juttu pole eriti mõtet oodata, küll aga unustatud meistriteostest ja lihtsalt lapsepõlvelemmikutest.

Lisan küljeribale ka polli (kui oskan), et teada saada ka lugejate arvamus asjast. Ja nagu alati, olete oodatud kommenteerima... :))

7 Responses to 'Tulevik...'

8. jaanuar 2009, kell 23:00

Comment by Metsavana.

Lugejaid on võibolla vähe aga selle eest missugused lugejad! kvaliteet ikka üle kvantiteedi hehe.

Aga mängud on üks hea mõte, heameelega loeks Arcanumist (enda mäng jäi katki sest arvuti läks persse koos salvestustega) või vanast Indiana Jonesist midagi.

8. jaanuar 2009, kell 23:07

Comment by Soprano.

Kurb jah, et mitmetel filmiblogijatel on hakanud jõud raugema viimasel ajal. Mul, sul, Fletchu ja Kazumi tahtis samuti lõpu teha, aga suutsin teda ümber veenda. Fletchu plaanib podcasti teha, mis on eriti lahe.

Kahe käega poolt, et hakkaksid nii muusikast kui ka mängudest kirjutama. Ootan huviga!

P.S. ma olen Katy Perry'st kirjutanud :P

8. jaanuar 2009, kell 23:09

Comment by paranoiadisco.

Katy Perry (Y)

9. jaanuar 2009, kell 00:48

Comment by Metsavana.

Olen tegelikult üsna sarnastel põhjustel ka ise korduvalt mõelnud käega löömisele aga on siiani ümber veendud. Tahaks tegelikult ka raamatutest kirjutama hakata aga neetud laiskus!

9. jaanuar 2009, kell 00:56

Comment by Trash.

Pigem rohkem postitusi ükskõik millest kui vaid mõni üle nädalate. Tekst on sul ju mõnus.

9. jaanuar 2009, kell 13:37

Comment by Unknown.

Olen siiani su arvustusi huviga lugenud ning ära ei ütleks ka mulle südamelähedase muusika kirjutistest.

9. jaanuar 2009, kell 20:05

Comment by paranoiadisco.

Tänud kõigile! Esimene väike muusikanupuke on tehtud...

Long live the New Flesh!