Blog Entry

Bad Boy Bubby (1993)

teisipäev, oktoober 30, 2007 by , under

Režissöör: Rolf de Heer
Osades: Nicholas Hope, Claire Benito, Ralph Cotterill jt.
Filmi pikkus: 112 min.
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0106341/

"He's been in his room for 35 years. It's time to let him out!"

Bubby on ühes väikses kiviseintega toas veetnud juba 35 aastat, pidevalt ema terrorit taludes ning samuti tema seksuaalseid nõudmisi rahuldades. Kui aga ühel päeval ilmub urka ukse taha Bubby isa jõuavad asjad sinnamaani, et lapselikult süütu, kuid samal ajal moondunud, mõttleaadiga Bubby näeb esimest korda maailma väljaspool tema tuba. Heade, kuid meie mõistes just mitte kõige õigemate, kavatsustega vanapoisi seiklused sellega alles algavad...


"Bad Boy Bubby't" on üsna raske mingisse konkreetsesse kasti lahterdada. Omab ta ju endas nii draama kui ka väga tumeda komöödia elemente. Samas on asjale lisatud veel kamaluga sürre või siis mitmekordselt ülevindi keeratud realistlike hetki. Hea maitse piire ületatakse samuti korduvalt. Põhikomponendid, mis filmi mulle väga meelepäraseks muudavad, olid järelikult olemas. Siiski ei olnud film nii šokeeriv nagu eelnevalt tehtud uurimistöö järgi võis oodata. Häirisid küll Bubby "kassimängud" (olen kassiinimene hehe), mis paistsid tõesti reaalsed välja ja nagu pärast IMDb'st loetud, olidki tegelikult reaalsed. Vähemalt ei oodanud kassi nii hull saatus kui tema liigikaaslast Hong Kongi käreteoses "Man Behind The Sun" hehe. Kindlasti tuleks kiita Nicholas Hope'i tööd. See soeng, tema näoilmed, rääkimismaneer olidki just need, mis on Bubby'st ühe järjekordse kultuskangelase loonud.

Unikaalne film, mille lõpuks ära vaatamise üle ei saa kuidagi nuriseda, kuid samas oleks teose maine järgi otsustades isegi veidike rohkemat oodanud. Siinkohal tuleb muidugi mõttesse jääda, et mu mõttemaailm peab ikka tõsiselt fucked up olema, kui siit veel kreisimat filmi ootan heheh...

7/10

2 Responses to 'Bad Boy Bubby (1993)'

30. oktoober 2007, kell 20:14

Comment by Trash.

Mina ootasin ka käigi varemnähtud lõikude järgi midagi meeletumat, kuid lõpus oli eht aussilik indie draama.

30. oktoober 2007, kell 20:35

Comment by paranoiadisco.

Ma lõike polnud küll näinud, kuid mu salaallikad lubasid väga twisted ja bizarre seiklust. Aganoh, mainin uuesti, et ma ei pettunud siiski...