Blog Entry

Earthlings (2003)

esmaspäev, juuni 04, 2007 by , under

Režissöör: Shaun Monson
Osades: Joaquin Phoenix
Filmi pikkus: 95 min.
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0358456/

"Make The Connection"

Ei oska ma öelda, mis mul peas võis toimuda, kui ma selle keset väikest napsutamist peale pistsin. Pidime veits saunatama ja luristasime niisama odavaid peete ja mõnnat alekoki porterit, mis minuarust on üks parimaid õllesid üldse. Saun muidugi jõudis külmaks minna, kuna kõik olid ekraani ette naelutatud ja keegi puid ei viitsinud alla visata. Alko liikus käest-kätte vaikselt, pilke üksteise poole ei pööratud. Film ise oligi selline tõsieluline horror - näidati kuidas loomadega käituti tsirkuses, tapamajades, varjupaikades jnejne, ühesõnaga, et inimesed on tundetud lontrused, kes lohistavad delfiine auto taga ja loobivad koerasid prügiautosse, kus nad puruks pressitakse. Selle pooleteise tunni jooksul suutsin ma muidugi peedist ja porterist täiesti tahmaks juua, vaielda selle üle, et japsid on maailma kõige suuremad pervid ning suure paki neid kala-kujulisi kreekereid maha ajada. Normal! Film ise suutis enda funktsiooni vist täita küll, kuna meie seltskonnas tekkis lõpus küll väike diskussioon. Mina muidugi lubasin, et ma kunagi enam liha ei söö aga kindlasti vabandan ma end täna sellest välja enda eilse joobeastmega. Ja kurat, japsid on kõige suuremad pervid siiski!


12 Responses to 'Earthlings (2003)'

4. juuni 2007, kell 20:21

Comment by Trash.

Japsid on pervod! Word !

4. juuni 2007, kell 20:56

Comment by aenea.

Usun, et keegi ei vaidle vastu.

4. juuni 2007, kell 23:09

Comment by Unknown.

Samuti ei vaidle.
Kuigi "Earthlings" oli minu jaoks kaunis masendav film, ega loomavägivald ei meeldi küll.

4. juuni 2007, kell 23:14

Comment by paranoiadisco.

Kus need vaidlejad siis nüüd on huvitav?

4. juuni 2007, kell 23:15

Comment by Trash.

Japsid on kõik niiiiiiiii kawaii !!! Uki kuki uki kuki !!!

4. juuni 2007, kell 23:20

Comment by paranoiadisco.

Üks kawaii japsi tsikk on küll samas nämmmm... icic!

4. juuni 2007, kell 23:39

Comment by aenea.

Mõnikord läheb see kawaii minule kui lääne inimesele liiale. Aga pole minu asi moraali lugeda, nagu öeldakse raha ei haise.

See ei tähenda, et kawaii halb oleks. Mulle kawaii meeldib.

5. juuni 2007, kell 01:07

Comment by Trash.

Tegelt on ikka pervod !!!

5. juuni 2007, kell 18:23

Comment by J.

Japsid on pervod, kuid samas on sakslased ja itaallased ka parajad pervod. Hetkel kipuvad sakslased minu isiklikku edetabelit juhtima.

Japsidega läks midagi millalgi väga nihu. Mingi läänekultuuri ja ühiskonnamudeliga kokku puutumise blokk ma isiklikult arvan. Ma olen just kokku puutunud kahe otsaga sellest jaapanlaste teemast:

1)vanem kultuur: traditsioonid, au, vanemate austamine, judo, sumo, kaligraafia, bushido, tasakaal, jne

2) uuem kultuur: anime, manga, filmid, hentai, arvutimängud, IT

Täiesti vastandlikud. Eks nad vast olnud väga traditsioonides kinni ja konservatiivsed, kuni ühel hetkel pääses kõik paisu tagant välja ja virutas kogu nende elu ja olu teise äärmusesse välja.

Samas, no mida head saab olla riigis, kus on mingi 10 ruutmeetrit metsa kokku ja mujal on pilvedesse ulatuvad überlasnamäelikud hooned, üks inimene teisel peadpidi perses ning jõhker arvuti taga passimine ja karjääri tegemine käib?

5. juuni 2007, kell 19:32

Comment by aenea.

Võimalilk, et mu jutt on täiesti BS, kuid sellised on minu väga kauged muljed.

Ma ei vaidle xipe jutule vastu, kuid üks faktor on selle juures raha. Ja mulle tundub, et jaapanlased oskavad raha teha. Mulle vähemalt kaugelt tundub, et seal on kõik müügiks. Võtame kasvõi hentai - kui poleks nõudlust, siis seda poleks. Kuid jaapanlased on osanud selle "tööstusharu" rahaks teha. Või võtame karmimad JAVid. Või 13-14 aastaste tüdrukute idol videod, kus nad bikiinides ringi tatsavad (selge, et need on mõeldud samaealistele teismelistele poistele, kuid õudne mõelda et kindlasti ka mingid vanamehed ilastavad neid videosid vaadates). Vastik. Ja kõige põhjus on raha, raha ja veelkord raha.

Samas mis ma ikka siin moraali loen. Nagu mulle meeldib öelda - ela ise ja lase teistel elada. Jaapan on omapärane riik ning isegi mulle siin kaugelt vaadates on pakkuda palju huvitavat. Alati saab sellest mis ebamoraalne on eemale hoida.

5. juuni 2007, kell 22:43

Comment by J.

Ei, selge see! Perverte on ikka tore eemalt vaadata. Vaatan isegi hea meelega teinekord, mida nad korda saadavad, kuid väga lähedalt torkima minna ei taha. See vanem Jaapani kultuur on igati äge asi. Uuem tundub ka, noh, ühe nurga pealt ja teise pealt ka veidi, kuid eks ta perses ole ka.

5. juuni 2007, kell 23:32

Comment by Hauakaevaja.

Perv is khuul! Ei no lahe ju, kurat metroodes vahitakse hentai doujine ja mangasi ning kaasreisijad ei tee teist nägugi. Siin olles aga vahiksid kõik sellise pilguga nagu oleksid hauast tõusnud. Lihtsalt äge!!!

Aga kes soovib näha pilti, mille tõttu te enam kunagi ei vaata jaapanlasi sama pilgu alt? :D:D Just joking, aga no täitsa šokeeriv küll.

VAADAKE OMAL VASTUTUSEL!!!!!!!!!!!!!

http://web.archive.org/web/20021004051657/vatican.rotten.com/fecaljapan/