Blog Entry

Mortal Kombat (1995)

kolmapäev, mai 09, 2007 by , under

Režissöör: Paul W.S. Anderson
Osades: Christopher Lambert, Robin Shou, Linden Ashby, Cary-Hiroyuki Tagawa, Bridgette Wilson, Talisa Soto jt.
Filmi pikkus: 101 min.
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0113855/

"Flawless Victory"

Film põhineb samanimelisel populaarsel mängul. Äikesejumal Rayden juhtimisel saabuvad maailma parimad võitluskunstide tundjad, nende seas ka munk Liu Kang, politseinik Sonya Blade ja näitleja Johnny Cage, müstilisele saarele, kus peetakse turniir - Mortal Kombat - millega otsustatakse maailma saatus.


Mäletan, et oli aeg, kui seda filmi sai VHS pealt päevas mitu korda vaadatud. Lahedad karakterid, kaklused ja technomuusika - rohkem meie väikestele ajudele vaja polnudki. Ka mängus olin ma kõva käsi. Sega Genesise ja Mortal Kombat 2 peal siis. Sub-Zero oli lemmiktegelane ja kõik eriliigutused, sealhulgas ka fatality'd olid peas. Puldid said tänu sellele mängule ikka korralikult retsi. Peale filmi vaatamist tõmbasingi endale emulaatori ja MK2 romi. Noh, oskused on rooste läinud ikka - ei suutnud kuidagi isegi esimest vastast alistatud. Eks konsooli peal on hoopis teine asi ka, kui siin klaviatuurinuppe peksta. Kahjuks aga pole mängukassetti enam kusagil... võibolla polnudki minu oma hmm. Film ise oli aga väga mõnus tripp lapsepõlve. Tuttavad tegelased ja juustune võitluskoreograafia sobisid hommikusse väga hästi. Häirima jäi ainult, et tänu PG-13 reitingule puudus veri ja gore. Need olid just need, mis Mortal Kombatist tegid Mortal Kombati. Anderson oleks võibolla pidanud sisestama A, B, A, C, A, B, B icic.

5/10

Mänguri salaunistus - Street Fighter vs. Mortal Kombat - on reaalsuseks saanud...
MK vs SF
MK vs SF 2

6 Responses to 'Mortal Kombat (1995)'

9. mai 2007, kell 18:32

Comment by J.

Selle Mortal Kombati VHSiga oli umb sama lugu. Tähendab, sul on töötav Sega konsool ja pole MK2? Mul on MK2 ja pole töötavat Segat.

Tegelikult, peale pisemat ringi hulkumist süvenes mus kahtlus, et ehk pole mul MK2 kassetti ka. Tuleb vast see playstationi "Midway Arcade Classics" ära soetada.

Mortal Kombati telesari, mida kanal2-lt lindistatudki sai, oli kohati saast, kohati peaaegu täitsa hea. Lõpuosadeks arenes sellest juba midagi sellist, mis pani rahvast pead vaevama selle üle, kas teine hooaeg ka tuleb. Oleks võinud tulla küll.

9. mai 2007, kell 19:40

Comment by Hauakaevaja.

Oojaa, need Flash animatsioonid olid väga hästi tehtud. SF luttis MK'd koguaeg. :P

10. mai 2007, kell 14:29

Comment by paranoiadisco.

@Xipe: Sega on jah olemas. Enga Mega Drive on kuskile ära kadunud, kuid suutsin ühe tüdruku pehmeks rääkida ja too andis enda oma mulle, mis nkn kapi otsas seisis. Paar mängu sai ka veel kaasa, hea tehing oli.

@Raziel: Vähemalt on üks asi, milles MK SF'i omab - tal on parem filmiversioon hehe.

11. mai 2007, kell 12:48

Comment by H.

Ma ise olen Sega peal ka seda natuke mänginud, aga kuna minu oma polnud see, siis ma sain ikka tappa rohkem. Ja siis oli veel miski vuffel 8-bitise telekamängu vesioon ka. =)

Aga see on küll tõsi, et pulti ja klaviatuuri ei anna kuidagi võrrelda. Ma ise hiljuti sattusin ühe nu pagadi arvutianaloogile. Täitsa võimatu ikka mängida klaviatuurilt. Võitlusmängu ei kujuta üldse ette...

28. detsember 2008, kell 04:04

Comment by J.

Mortal Kombat trumpab Street Fighterit nii filmi kui mängu osas igati üle. Nende flashidega on mingi jama värk.

Hangi omale usb-puldid. Ühe saab vähem kui 200 krooniga kätte. Nii annab juba mängida.

28. detsember 2008, kell 04:10

Comment by paranoiadisco.

Ei viitsi arvutil eriti konsoolimänge mängida. Olen endale peaaegu täitsa korras Sega Megadrive II muretsenud, koos kahe puldiga. Nüüd oleks tarvis veel ainult mäng leida...