Blog Entry

'Vampire Hunter D: Bloodlust' (2000)

kolmapäev, oktoober 11, 2006 by , under

Režishöörid: Yoshiaki Kawajiri ja Jack Fletcher
Hääled: Andrew Philpot, Mike McShane, John Rafter Lee, Julia Fletcher, John DiMaggio jt.

When the Sun Sets... The Hunt Begins

Peab nentima, et olen väga vähe animesid näinud elu jooksul. Silma olen peale heitnud vaid nendele, mis omavad mingit cult-staatust või on muidu kiidetud...

Antud teos jäi silma, kuna IMDb-s olid väga palju kiitvaid ülevaateid ning kui ma õieti mäletan, siis vana punkrokk-Jänn ka kiitis seda kunagi.

Tulevikku viidud teos räägib vampiirikütist D (pool-inimene pool-vampiir e. siis dhampir), kes palgatakse tagasi tooma vampiir Meieri poolt varastatud neidu. D ülesannet aga segavad teised vampiirikütid, vennad Marcused, kes samuti tüdrukut otsivad ning muud monstrumid ja deemonid.

Erineb see võibolla teistest animedest sellepoolest, et teos originaalis inlglisekeelde dubleeritud, seetõttu ka kindlasti kergem jälgitav. Stoori on kaasahaarav, tüüpiline animele kohane verevalamine ja peaderaiumine, ilus animatsioon... kõik mida hing ihkab. :)

8/10
Tahavad vampiire tappa

'Vampire Hunter D' @ IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0216651/

5 Responses to ''Vampire Hunter D: Bloodlust' (2000)'

14. oktoober 2006, kell 13:47

Comment by whichwayisthetoilet.

krt ma käin siin iga päev seda "nad ju ei tunne kumme" naermas.

24. oktoober 2006, kell 00:26


"Erineb see võibolla teistest animedest sellepoolest, et teos originaalis inlglisekeelde dubleeritud, seetõttu ka kindlasti kergem jälgitav."

Sa oled küll esimene mees kes eelistab dubleeritud versiooni originaalaudiole ja subrtiitrireale. : )

24. oktoober 2006, kell 00:29

Comment by paranoiadisco.

Kas 'Vampire Hunter D: Bloodlust' on üldse japside omas keeles ka olemas? Sellesmõttes, et ma ei eelista midagi, ma olen elus tõsiselt vähe animesid näinud -võib vabalt ühel käel üles lugeda. :)

24. oktoober 2006, kell 01:24


He he ! On ikka arvan, kuid nüüd jään isegi mõtteisse, kas mitte eng audioga ei vaadanud. USA ntsc reliis oli küll.

24. oktoober 2006, kell 09:49

Comment by paranoiadisco.

The English language track for this film was created first; unlike almost every other anime in existence, English is Bloodlust's original dialogue.

Järelikult oli siiski originaalkeeles :)